HTML

Dukan diéta

Tapasztalataimat szeretném megosztani azokkal akiket érdekel a Dukan diéta!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Sulyvesztes szakasza, avagy a 2. szakasz...

2011.02.24. 12:22 Manette

Ma kezdodid a 2.szakasz, ahol minden masnap lehet zoldseget enni! Remeljuk, hogy ez valoban hivhato sulyvesztesi szakasznak, habar Dukan doki figyelmeztetett a ma reggeli hirlevelben, hogy itt lelassul minden, ha elkezdesz zoldseget enni...!

Ennek ellenere , sosem gondoltam volna, hogy a repa vagy a paradicsom gondolata ilyen boldogga tudd tenni valakit :)))

Dukan doki, az oldalan minden nap megkerdezi, hogy mit hianyoltal aznap nagyon....azt vajon miert nem kerdezi, hogy van-e kedvem csirket enni? ;)

Ebedre tonhal sali lesz! Zold levelek, pari, fott zoldbab, tonhal (sos leben, nem olajban), citrommal nyakon ontve. Fott tojassal a tetejen :)

Ma este olasz csirke lesz a vacsi! Paradicsom konzerv (nem a jo magyar kecskemeti pari pure, hanem az olasz darabolt paradicsom, brutal mennyisegu friss bazsalikommal, pici kukukkfuvel, sok fogyhagymaval! Megfogom fozni a felkockazott csirket vegetas vizben es majd jol beleboritom a paradicsomos cuccbe. Holnap jelentem milyen volt!  

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://drdukandieta.blog.hu/api/trackback/id/tr412687212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manette 2011.07.04. 16:33:46

Szia Cunyi,

Kaptam e-mailt a kommentedrol, de ezen az oldalon nem talalom :(. Szoval kerdesedre valaszolva, majdnem, az utolso 1.5 kg-ot nem sikerult lefogynom, de igy is fogytam 9.5 kg-ot. Mar tobb mint 1.5 honapja a 3.szakaszban vagyok es tartom a sulyom problema nelkul, pedig a nyaralas alatt csaltam is (erts: mindent ettem mint annak idejen ;) )

rozalia02 2011.07.19. 07:45:50

@Manette: Én most kezdtem néhány napja, tegnap léptem a második szakaszba.
Osztom nézeted a patradicsommal kapcsolatban.
Szrinted naponta ehetek itt zöldséget.
És mi van a zabkorpával.
Örülnék ha válaszolnál.
süti beállítások módosítása