HTML

Dukan diéta

Tapasztalataimat szeretném megosztani azokkal akiket érdekel a Dukan diéta!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Tamadasi szakasz vege...

2011.02.24. 12:07 Manette

Sziasztok,

Mindenkinek egyeni, hogy milyen hosszu a tamadasi szakasz, nekem 3 nap volt. Az elso nap 0.4 kg-ot, a masodikon, 1.2 kg-ot a harmadikon pedig 0.2kg -ot fogytam. Ez igy 3 nap alatt 1.6 kg :)!!!

Reggel kicsit csalodott voltam, remeltem, hogy 76-al fog kezdodni, de aztan rancba szedtem magam!!! 

A tegnap esti vacsi sos Dukan palacsita (kihagytam az edesitot es picit tobb sot tettem bele) volt fekete-kaviarral! Naaaaagyon fincsi! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://drdukandieta.blog.hu/api/trackback/id/tr932687185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása